ZARA F/W 2013-14

Zara never disappoints, it’s true! Even when it comes to the advertising campaign of their autumn/winter 2013 collection manages to stand out. It’s inspired from the 3.1 Philip Lim lookbook but in a younger version and I love it!
In the collection you can find pieces from all the trends that were presented on the runways so you will not go wrong! What do you girls think? I can not wait to try a few pieces!
Have a great start of the week, xx

Zara non delude mai, è proprio vero! Anche solo quando si tratta della campagna pubblicitaria della loro collezione per l’autunno/inverno 2013 riesce a distinguersi. Ricorda molto quella di 3.1 Philip Lim ma in versione più giovane e mi piace proprio per questo! 
Nella collezione si possono trovare capi che richiamano un po’ tutti i trend che sono stati presentati sulle passerelle quindi sarà impossibile sbagliare! 
Voi ragazze cosa ne pensate? Non vedo l’ora di provare qualche pezzo! 
Un bacio e buon inizio settimana 🙂

Advertisements

28 responses

  1. se non l'avessi scritto non l'avrei mai detto!devo dire che questa collezione FW è davvero bellapoi indossata da modelle di due metri mette una certa agitazione.www.imperfecti.com

  2. devo dire che non mi esaltano i pezzi di questa collezione, ma qualcosa di carino si trova sempre da zara.xoxoCameliawww.cameliaandglitters.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: