MILAN FASHION WEEK: 4th day – my outfit

After wearing a pretty casual outfit during the first day and a very special one for the second, I wanted to try something more elegant and here is my choice: Mangano dress with black leather inserts and it was love at first sight! The dress is embellished with beads bathed in gold that make it unique.
Do you recognize the trench coat guys? It’s the black version of the one what I wore when I was at the Mangano showroom and in this case it complete the total look. The bag is a new entryfrom Zara that came just a few days before Fashion Week and of course I couldn’t wait to wear it!
Have a nice weeekend everyone 🙂 
Dopo aver indossato un outfit abbastanza casual il primo giorno ed uno molto particolare per il secondo, volevo provare qualcosa di più elegante ed ecco la mia scelta: un vestito di Mangano con inserti neri in pelle con cui è stato amore a prima vista! L’abito è impreziosito da perle bagnate nell’oro che lo rendono unico e soprattutto non lo fanno passare inosservato.
Riconoscete il trench? E’ la versione nera di quello che avevo indossato quando ero stata allo showroom di Mangano ed in questo caso completa il total look. La borsa è invece una new entry di Zara arrivata proprio qualche giorno prima della Fashion Week e ovviamente non vedevo l’ora di indossarla!
Buon weekend a tutti 🙂

 Mangano total look
Ray-Ban sunglasses thanks to SunglassesShop
Zara bag

24 responses

  1. Il vestito mi piace, molto particolare con quelle spalline, ma invece è l'impermeabile che proprio non mi attira! Sembra davvero un sacchetto della spazzatura di quel materiale nero e lucido! :(Vittoria from 5 IN THE MORNINGhttp://vittoriafiveinthemorning.blogspot.it/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: