Thank you 2012!


It ‘s time to say goodbye to this 2012, the best year of my life. If I look around me I see the same room and if I look at the mirror I see the same Larissa (maybe just more grown) but the things that have changed thanks to A Cup of Fashion this year are so many.
During 2012 in January I went to Stockholm for my first Fashion Week abroad (a unique experience that can’t wait to live again next month month.), I also attended Milan Fashion Week in February and in September also having the opportunity to meet Cara Delevingne, one of my favorite models, during Anteprima’s backstage.
In April I started working with Fashiolista and I was one of their official blogger at the event for the launch of the new Replay jeans ‘Laserblast’. Thanks to this collaboration I had the opportunity to meet and spend some beautiful moments with Zina, Anjelica, Emilie, Maddie, Aranka, Silvia, Anna and Poppy: the other Fashiolista’s bloggers.
Another memory of this year that will always be in my heart is the Coldplay concert on May 24. It was the fourth their concert that I saw and it was a unique experience that I share with one of my best friends. 
I had the honor of being the ambassador of the new Illy coffee drink and the latest news that I told you few weeks ago is that I am the ambassador of the new Swarovski iPad magazine. 
I think I have mentioned the most important moments of this 2012, a years that made me live many other experiences and that made me make a lot of new friends.
If before opening my blog someone told me that one day I would find myself writing a post like this one I wouldn’t ever believed it and  the most important thanks goes to you. Thanks to follow me and keep reading A Cup of Fashion. 
Love you all!


E’ arrivato il momento di salutare questo 2012, l’anno più bello della mia vita. Se mi guardo attorno vedo sempre la stessa camera e se mi guardo allo specchio vedo sempre la stessa Larissa (forse solo più cresciuta) eppure le cose che sono cambiate grazie ad A Cup of Fashion sono davvero tante.
Durante il 2012 a gennaio sono andata a Stoccolma per la mia prima Fashion Week all’estero (un’emozione unica che non vedo l’ora di rivivere tra un mese.), ho partecipato alla Fashion Week di Milano sia a Febbraio che a Settembre avendo anche l’occasione di conoscere Cara Delevingne, una delle mie modelle preferite, durante il backstage di Anteprima. Ad Aprile ho iniziato a collaborare con Fashiolista e sono stata una delle loro blogger ufficiali all’evento di Replay per lancio del nuovo modello di jeans ‘Laserblast’. Grazie a questa collaborazione ho avuto l’occasione di conoscere e passare dei bellissimi momenti con Zina, Anjelica, Emilie, Maddie, Aranka, Silvia, Anna e Poppy: le altre blogger di Fashiolista.
Un altro ricordo di quest’anno che porterò sempre nel mio cuore è il concerto dei Coldplay del 24 maggio. E’ stato il quarto loro concerto a cui sono stata ed è stato un’emozione unica che ho avuto il piacere di condividere con una delle mie migliori amiche. Mi vengono i brividi solo a pensarci! 
Ho avuto l’onore di essere la testimonial dei nuovi coffee drink della Illy e l’ultima novità che vi ho presentato poche settimane fa è che sono l’ambasciatrisce del magazine per iPad di Swarovski. 
Penso di avervi citato i momenti più importanti di questo 2012; anno che mi ha fatto vivere tantissime altre esperienze e che mi ha fatto fare nuove amicizie e migliorare quelle che avevo già.
Se prima di aprire il blog mi avessero detto che un giorno mi sarei ritrovata a scrivere un post come questo non ci avrei mai creduto e il ringraziamento più importante va a voi. Grazie per seguirmi e continuare a leggere A Cup of Fashion, devo ringraziare proprio voi se quest’anno che si sta per concludere è stato così speciale.
Vi voglio bene, un abbraccio fortissimo.





23 responses

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: